Karaburun' da mutlaka görülmesi gereken yerler

öncelikle merhabalar ben Ezgi🙋Size plan olarak Karaburun'da bi gün gezip belki bi ihtimal kamp atıp 2. Gün Alaçatı yollarına nasıl düşemediğimizi anlatacağım.. peki bundan pişman mıyız cıkkkk çok da mutluyuz. 😍

Şimdi şöyle oldu bi araba kiraladık düştük yollara kendimiz düştüğümüz yetmiyor gibi insanları da arayıp tatillerini bitirdik dedik gelin kamp atıcaz koy koy gezicez. Öyle de yaptık. Ama planlarımız şaştı çünkü ilk olarak seferihisara gidecektik yol ayrımında sevgili sevgilimle göz göze geldik emin miyiz seferhisar'a mı ilk gidelim derken ani bir kararla  karaburun'a döndük.. here we go! İşte başlıyoruz 👌

Dönelim de ne görelim daha doğrusu neler neler görelim her gördüğümüz koya aşıklar mı olmadık kampı nereye atacağımızı mı şaşırmadık 😂

İlk olarak mordoğan'ın girişinde saklıkoy camping diye bir yer vardı orada çadırımızı kurduk. öyle güzel bir yerdi ki 3-4 gece mi ne kaldık orada. (Yazar burada diyor ki ilk failimiz, zamanlama ilk günden yalan oldu ✅ mutluyuz, gururluyuz) bu süreçte gerçekten de Mordoğan ve karaburun'un neredeyse tüm koylarını gezdik. Saip6, ayıbalığı, Boyabağı, Bodrum koyu, dolungaz, mimoza, vs... gibi birsürü koy ve balıkçı kasabalarını gezdik. Ama bunların içinde gerek deniziyle, temizliğiyle, sakinliğiyle, imkanlarıyla en beğendiğimiz ayıbalığı koyu oldu. Gitmezseniz çok üzülürüm o derece! 🙃 2. En sevdiğimiz ise dolungaz koyu oldu. Peki bu dolungaz 1.liği neden ayıbalığına kaptırdı derseniz biraz soğuktu ondan başka bi sebebi yok. Belki bir de karaburunun en ucunda olması olabilir. Yoksa denizinin güzellliğine diyecek hiçbirşeyimiz yok. Ki 1 km tepeden burayı gördüğümüzde yüzen kişilerin bacaklarını çok net görebiliyorduk öyle anlatayım en iyisi 😬 Şaka yapmıyorum bu arada 🙃👌

Üzücü olansa şuydu: az önce bahsettiğim tüm koylara gire çıka en uca gittik. Diğerlerine eh pöf güzel  tabi ama normal efsaneliği yok derken(ayıbalığı hariç) dolungaz koyunu görüp aşık olmuştuk ve orada bendeniz yol boyunca bulmuş olduğum camping'e sevinirken bir de ne görelim şirin baba camping isimli bu yeri birileri 5 Ağustos'a kadar kapamış. Bu yüzden o gün toplamış olduğumuz saklıkoy camping'e tıpış tıpış geri dönüp "selam biz geldik gene bağımlısı olduk buranın ayrılamıyoruz" diyip çadırımızı o gün sabah topladığımız aynı alana yine kurduk. 👍😬☺️

Bu arada her iki campingde de elektrik, Duş, wc ihtiyaçlarınızı giderebiliyorsunuz. Kendi çadırınızı atabileceğiniz gibi çadır da kiralayabiliyorsunuz. Saklıkoy kamp alanında biz kendi çadırımızı attık ve ücret 50 tl idi. Oradan kiralarsanız 70tl idi. Manzarası ise görülmeye değerdi.

Bunun dışında bahsetmeden geçemeyeceğim. Dolungaz koyundaki camping (bize) kapalı olunca oralarda camping olmayan ama kalabileceğimiz noktalar aramaya başladık ve bulduk da ama orası da campingin sağında boş bi koy herhangi bi tesis Yok sadece  deniz be ağaçlar. Orada kalırdık ama inmesi biraz zordu. Biz arabayı tepede bırakıp  indik ve yüzdük çadır için yer baktık ama neredeyse 3 çadırlık ağaç gölgesi vardı ve doluydu 😞